Friday 29 October 2010

aku menang karna aku kalah

yupz..
congratz u've kicked me off!!
great!!
marvelous!!




tak pernah kubayangkan..apa lagi kuperkirakan sebelumnya..
yupz...kesalahan makhluk yg berharap pada makhluk yg jelas sama lemahnya..
Duhai diri...lemahnya dikau...
Allaahu robbiy..



PUas??
senang??
menari lah...
tertawalah..
rianglah...
rayakan...!
rayakan kemenanganmu yg mengalahkan aku..




sedang di sini..
aku...
hohoho8
menyedihkan..
alangkah menyedihkannya..
terperuk di kesendirian..

tapi dengan bangga dan lantang ku katakan:

AKU MENANG!!

eureka...!!!
yupz..
MENANG!!


AKU LAH PEMENANG..
ku tampar kuat ego ku..
aku injak nafsu ku..
ku bunuh hasratku..
ku hapus angan semuku..

ya..
aku kalah atas mu..
tapi AKULAH PEMENANG PERTARUNGAN INI!!



0 komentar:

Post a Comment